Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketing & PR Volvo Auto Polska dodaje: „Rozmawialiśmy o samochodzie z Panią Małgorzatą Kożuchowską. Dla nas jest ona idealnym przedstawicielem grupy docelowej. Jednocześnie w Polsce jest ikoną stylu, jedną z najbardziej rozpoznawanych, uznawanych i cenionych za elegancję, samoświadomość, konsekwencję w kreowaniu swojego wizerunku gwiazd. Pani Małgorzata Kożuchowska jest mieszkanką wielkiego miasta, bardzo aktywną. Przyznam, ze gdy mówiła nam o liczbie zajęć realizowanych każdego dnia, byliśmy nieco zszokowani. Doskonale wie, czego oczekuje od siebie i otaczającego świata. Jest otwarta na nowe trendy, ale wybiera z nich tylko to, co jednocześnie doskonale opisuje ją samą. Wierzymy, że jej wizerunek w pozytywny sposób wpłynie również na postrzeganie naszego samochodu”.
Najmniejszy model Volvo został bardzo dobrze przyjęty przez klientów. Według danych z salonów sprzedaży, wybierany jest głównie przez osoby, dla których samochód pełni funkcje wizerunkowe. O jego sukcesie świadczy fakt, że już na kilka miesięcy przed premierą C30 w Polsce liczba zamówień na ten model przekroczyła planowaną na początkowy okres sprzedaż. Zdobył on też duże uznanie międzynarodowe, wyrażone m.in. tytułami: najlepszego auta kompaktowego, Auto Trophy of Auto Zeitung (Niemcy); najlepszego samochodu 2007 roku w kategorii samochodów importowanych w segmencie aut klasy Compact Premium, Auto Motor und Sport (Niemcy); Złota kierownica, Bild am Sonntag (Niemcy); najlepszy design, Auto Bild Magazine (Niemcy); najpiękniejszy samochód świata, L'Automobile piů Bella del Mondo (Włochy); najlepszy samochód importowany z UE, targi motoryzacyjne SEMA, Las Vegas, (USA); Samochód dziewczyny Playboya, Playboy, (Polska).