Katarzyna Herman, znana widzom między innymi z roli Karoliny Waligóry w serialu „Magda M”, będzie propagowała zdrowy tryb życia, zwracając uwagę Polek na konieczność troszczenia się o swoje serce. Została ambasadorką kampanii „Sekrety kobiecych serc”, realizowanej dla marki Flora.
„Katarzyna Herman zbudowała wizerunek kobiety łączącej udane życie rodzinne z karierą zawodową. Niezbędnymi elementami jej dnia codziennego są aktywność fizyczna, dieta i troska o zdrowe serce. Tak jak konsumentka Flory dba o zdrowie, jest gustownie ubrana, energicznie spędza wolny czas. Dzięki współpracy z Katarzyną Herman chcemy zwrócić uwagę Polek na konieczność regularnej profilaktyki serca i układu krążenia.” – mówi Agnieszka Bielecka, Brand Manager marki Flora.
Organizatorzy kampanii postanowili skupić się na zagadnieniach związanych z kobiecym sercem. Głównym bodźcem do zainicjowania tych działań były wyniki badań, z których wynika, że w Polsce 55% zgonów wśród kobiet spowodowanych jest chorobami układu krążenia.
Niestety wiele Polek nie zdaje sobie sprawy z wagi stosowania regularnej profilaktyki kardiologicznej. Wielu z nich wydaje się, że problemy związane z zaburzeniami układu krążenia ich nie dotyczą, m.in. z racji płci i wieku. Działania edukacyjne prowadzone w ramach kampanii mają na celu obalenie tego stereotypu i zachęcenie do rozpoczęcia dbałość o serce jak najszybciej.