Katarzyna Herman, znana widzom między innymi z roli Karoliny Waligóry w serialu „Magda M”, będzie propagowała zdrowy tryb życia, zwracając uwagę Polek na konieczność troszczenia się o swoje serce. Została ambasadorką kampanii „Sekrety kobiecych serc”, realizowanej dla marki Flora.
„Katarzyna Herman zbudowała wizerunek kobiety łączącej udane życie rodzinne z karierą zawodową. Niezbędnymi elementami jej dnia codziennego są aktywność fizyczna, dieta i troska o zdrowe serce. Tak jak konsumentka Flory dba o zdrowie, jest gustownie ubrana, energicznie spędza wolny czas. Dzięki współpracy z Katarzyną Herman chcemy zwrócić uwagę Polek na konieczność regularnej profilaktyki serca i układu krążenia.” – mówi Agnieszka Bielecka, Brand Manager marki Flora.
Organizatorzy kampanii postanowili skupić się na zagadnieniach związanych z kobiecym sercem. Głównym bodźcem do zainicjowania tych działań były wyniki badań, z których wynika, że w Polsce 55% zgonów wśród kobiet spowodowanych jest chorobami układu krążenia.
Niestety wiele Polek nie zdaje sobie sprawy z wagi stosowania regularnej profilaktyki kardiologicznej. Wielu z nich wydaje się, że problemy związane z zaburzeniami układu krążenia ich nie dotyczą, m.in. z racji płci i wieku. Działania edukacyjne prowadzone w ramach kampanii mają na celu obalenie tego stereotypu i zachęcenie do rozpoczęcia dbałość o serce jak najszybciej.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »