Pod hasłem „Inspirację czerpię z kubka” ruszyła kampania herbat marki Lipton. Konsumenci będą mieli możliwość zebrania niepowtarzalnej kolekcji kubków i puszek na herbatę zaprojektowanych przez takie gwiazdy jak Kayah, Piotr Najsztub, Magda Gessler i Adam Sztaba.
Bohaterowie kampanii są autorami promocyjnych zestawów kubków i puszek z herbatą Lipton, na których znajdują się ich autorskie grafiki oraz motta, którymi kierują się w życiu. „Wybraliśmy znane postacie, których osobowość, kariera i życiowa pasja są inspiracją dla innych. W ramach kampanii chcemy pokazać, że herbata Lipton towarzyszy ludziom, którzy dążą do celu, mają pomysły i życiową energię, są otwarci na inspiracje. Lipton towarzyszy im w tworzeniu i myśleniu” – mówi Paweł Majewski z Unilevera. Unilever nie zdradza na razie, czy wizerunek Najsztuba, Gessler, Kayah i Sztaby zostanie wykorzystany w kampaniach Liptona w przyszłości. Doborem gwiazd zajęła się agencja marketing services Peppermint. Kampania potrwa do końca lutego 2008 r.